مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 19:452020-05-05اقتصادي

کمک های مومنانه هلال احمر قروه در طرح ملی مبارزه با کرونا


رییس جمعیت هلال احمر قروه ضمن اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه و حمایت از اقشار ضعیف برخی روستاهای قروه، از پایش 13 هزار و 400 نفر در طرح غربالگری مسافران در ورودی قروه خبر داد.

- اقبال سالمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: در مرحله اول طرح کمک معیشتی مبارزه با ویروس کرونا 60 بسته مواد غذایی به ارزش بیش از 92 میلیون ریال میان ساکنان روستاهای پلوسرکان، مالوجه، کریم آباد، فخرآباد، عالی آباد و ملک آباد توزیع شد.

وی ادامه داد: در زمینه بهداشت عمومی نیز 145 پک شوینده و ضدعفونی کننده به ارزش 64 میلیون ریال در میان ساکنان روستاهای هدف مبارزه با کرونا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در مدت 20 روز 4 هزار و 204 خودرو با 13 هزار و 404 مسافر در زمینه شناسایی ویروس کرونا در ورودی قروه از سمت همدان در روستای وینسار غربالگری شده اند.

سالمی اذعان داشت: به منظور حمایت از کادر درمانی 21 نیروی هلال احمر آموزش های کافی در ایجاد نقاهتگاه های احتمالی در ارتباط با ویروس کرونا را فرا گرفتند و 4 مددکار دیگر نیز آماده ارائه خدمات روانشناسی با بیماران کرونایی را دارند.

وی ادامه داد: در طرح رزمایش کمک مومنانه در آینده نزدیک نیز شاهد توزیع انواع مواد غذایی و پک های بهداشتی میان نیازمندان و اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مومنانه هلال احمر قروه در طرح ملی مبارزه با کرونا

کمک های مومنانه هلال احمر قروه در طرح ملی مبارزه با کرونا