مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اردیبهشت 1399 ساعت 20:502020-05-05ورزشي

زیرساخت های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه


در حالی بیش از یک سال از سیل مخرب پلدختر می گذرد که همچنان فضاهای ورزشی خسارت دیده در سیل کاملا بازسازی نشده و تکمیل و ایجاد زیرساخت های این حوزه مطالبه جوانان است.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سیل ویرانگر و مخرب فروردین ماه سال 1398 مهمان ناخوانده ای بود که شهر و مردم پلدختر هنوز از خسارات آن متأثر هستند، زیرساخت های ورزشی این شهرستان بر اثر سیلاب دچار خسارت های پرحجم و جبران ناپذیر شد.

استخر شنای پلدختر افتتاح نشده تخریب شد پیش از بهره برداری از استخر شنای پلدختر هر روز صحبت از غرق شدن جوانانی بود که در نبود زیرساخت های ورزشی راهی شنا در آب های آزاد رودخانه ها و تالاب ها می شدند، اما تنها زمان کمی از بهره برداری از استخر شنای پلدختر نگذشته بود که این پروژه دستخوش سیل شد.

حالا دوباره جوانان و مردم شهر پلدختر راهی رودخانه ها شده اند و امسال همزمان با آغاز فصل گرما 2 نفر از جوانان این شهرستان بر اثر غرق شدن در آب های آزاد جان خود را از دست داده اند.

یکی از جوانان پلدختری در گفت و گو با خبرنگار مهر ، گفت: شهرستان پلدختر به عنوان گرم ترین و جنوبی ترین منطقه استان لرستان، دارای ظرفیت های بسیار بالای ورزشی در رشته های مختلف است که مردم این شهرستان به عنوان یک نیاز ضروری سال ها منتظر بهره برداری از استخر شنای این شهر بودند اما متأ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه

زیرساخت های خسارت دیده در سیل بازسازی نشد/ از استخر بی آب تا زمین چمن بدون دروازه