مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 03:502020-05-06سياسي

طرح گردشگری بولاغلار تا یک ماه آینده نهایی می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: اجرای طرح جامع گردشگری منطقه توریستی بولاغلار نیر در مرحله نهایی بوده و تا یک ماه آینده به پایان می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرزاد قلندری شامگاه سه شنبه در بازدید از پروژه های گردشگری و عمران شهری نیر بیان کرد: بسیاری از مردم در نقاط مختلف کشور شهر نیر را با منطقه بولاغلار می شناسند و بر این اساس ساماندهی آن در قالب طرح جامع گردشگری جزو اولویت های اصلی این شهرستان اجرایی شد.

وی بیان کرد: شناسایی قابلیت توریسمی محدوده، اشتغالزایی، حفاظت و شناسایی ظرفیت و توان محیطی از جمله اهداف مهم ساماندهی بولاغلار نیر بوده و باید با توجه به نزدیکی این منطقه به شهر توریستی سرعین از بولاغلار به عنوان یک مکان بسیار مهم گردشگری استفاده بهینه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تشریح کرد: منطقه گردشگری بولاغلار نیر مجموعه ای از چشمه های متعدد با دبی بالا در یک محدوده نه چندان وسیع قرار دارد، که در فاصله بسیار کمی از محدوده شهر نیر به عنوان تفرجگاه اکوتوریسم و فضای پیک نیک خانوادگی مورد استفاده مسافران و شهروندان قرار می گیرد.

قلندری با اشاره به قابلیت های گردشگری نیر افزود: همه ساله گردشگران بسیاری از نقاط مختلف کشور از طریق این شهر وارد استان اردبیل می شوند و بر این اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح گردشگری بولاغلار تا یک ماه آینده نهایی می شود

طرح گردشگری بولاغلار تا یک ماه آینده نهایی می شود