مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 03:552020-05-06ورزشي

دست اندرکاران تیم فوتبال پاس نگران مطالبات مالی نباشند


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: عوامل و دست اندرکاران تیم فوتبال پاس نگران مطالبات مالی باقی مانده نباشند و با جدیت پیگیر پرداختی ها هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن جهانشیر عصر سه شنبه در جمع مدیران و کادر فنی و اجرایی باشگاه پاس همدان افزود: این تیم امسال مورد حمایت های همه جانبه استاندار همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس، دستگاه ورزش و سایر مسئولان اجرایی شهر قرار داشته و در بازی های باقی مانده نیز این روند تداوم خواهد داشت.

وی بیان کرد: اعضای تیم پاس نگران دغدغه ها نباشند و پیگیری لازم را تا قبل از شروع رسمی مسابقات خواهیم داشت تا شرایط را مهیای رقابت با حریفان کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان در پاسخ به کادر فنی پاس مبنی بر زمان پرداخت بخش دیگری از مطالبات مالی بازیکنان گفت: تا هفته آینده شرایط را مورد بررسی و پیگیری قرار می دهیم و زمان مشخصی را تعیین می کنیم.

جهانشیر افزود: هدف کمک به پاس و صعود به لیگ دسته یک است و انتظار داریم در بازی های باقی مانده نتایج برای صعود رقم بخورد.

وی یادآور شد: تاکنون حمایت همه جانبه از تیم پاس داشته ایم و از این پس نیز این حمایت تداوم خواهد داشت.

سرپرست باشگاه پاس نیز در این نشست گفت: اعضای تیم برای موفقیت در فصل جاری نتایج درخشانی را به ثبت رسانده اند و حیف است این تیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست اندرکاران تیم فوتبال پاس نگران مطالبات مالی نباشند

دست اندرکاران تیم فوتبال پاس نگران مطالبات مالی نباشند