مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-06سياسي

تاکسیداران ملایر بیمه می شوند/ اعطای تسهیلات کم بهره به متقاضیان اجرای «طرح فراز»


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از پیگیری بیمه تاکسیداران ملایر در دیدار با مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور خبر داد.

- حجت الاسلام احد آزادیخواه در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به دیدار خود با مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار کرد: در این نشست به مشکلات تاکسیداران ملایر به ویژه بیمه و خدمات رسانی آنان به مردم در شرایط کرونا اشاره  شد.

وی بیمه این قشر را ضروری خواند و گفت: دکتر سالاری قول مساعد داد هر تعداد تاکسیدار و لیست مصوبی که شهرداری ملایر تایید کند، بیمه آنها انجام خواهد شد.

عضو ارشد فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس دهم تقویت بنیه کیفی، خدماتی و درمانی بیمارستان دکتر غرضی همچون تقویت درمانگاه، تجهیزات، پزشکان متخصص و فوق تخصص را از دیگر اولویت های مطرح شده در این نشست برشمرد و افزود: مقرر شد با رایزنی وزارت بهداشت، به زودی با ورود تیمی به ملایر، تمام نیازمندی های حوزه بهداشت و درمان به ویژه درمانی بررسی و احصا شود و سهم سازمان تامین اجتماعی هر چه بود، اعلام و در موعد مقرر توسط این سازمان تامین شود.

وی اولویت مهم دیگر در این نشست را موضوع صدور، تعویض و تمدید دفترچه های بیمه و ایجاد نارضایتی برای مردم دانست و افزود: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی قول مساعد داد این مشکل به زودی حل خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسیداران ملایر بیمه می شوند/ اعطای تسهیلات کم بهره به متقاضیان اجرای «طرح فراز»

تاکسیداران ملایر بیمه می شوند/ اعطای تسهیلات کم بهره به متقاضیان اجرای «طرح فراز»