مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-06سياسي

خرید 13 دستگاه ویلچر برای بیمارستان به جای هزینه احسان مجالس ترحیم


در اقدامی ارزشمند و خداپسندانه هزینه احسان مجالس ترحیم یک متوفی اهری صرف خرید ویلچر برای بیمارستان و بهزیستی اهر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهر در مراسمی ویلچرهای خریداری شده از سوی خانواده مرحوم جعفرپور تحویل مراکز بیمارستان اهر و بهزیستی اهر شد.

امام جمعه اهر در این مراسم بر ضرورت ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و پرهیز از ریخت و  پاش های بی مورد در مجالس ترحیم تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده با تاکید بر فرهنگ سازی اینگونه اقدامات خداپسندانه افزود امیدواریم این فرهنگ بیش از گذشته همگانی شده و هزینه احسان توسط خانواده های متوفی در زمینه مختلف از جمله کمک به بیماران لاعلاج، تامین امکانات بهداشتی درمانی، تامین جهیزیه خانواده های نیازمند، ایجاد و توسعه مراکز عام المنفعه، تهیه سبد غذایی به نیازمندان، آزادی زندانیان مالی، احداث مراکز فرهنگی و دهها موارد دیگر که مورد استفاده همگان باشد مصرف شود.

زاهد محمودی فرماندار اهر نیز در این مراسم با قدردانی از  اقدام ارزشمند و حسنه این خانواده با تاکید بر انعکاس اینگونه موارد خداپسندانه برای اطلاع عموم گفت: قطعا اینگونه کارهای خیر بهترین احسان درحق عزیزان تازه درگذشته بوده و امیدواریم این قبیل  احساناتدر جامعه تسری و تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید 13 دستگاه ویلچر برای بیمارستان به جای هزینه احسان مجالس ترحیم

خرید 13 دستگاه ویلچر برای بیمارستان به جای هزینه احسان مجالس ترحیم