مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:102020-05-06سياسي

وضعیت منابع طبیعی در ارتباط تنگاتنگ با مردم سامان دهی می شود


رییس اداره آموزش منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه باید تعامل دو سویه بین تسهیلگران و جوامع محلی برقرار باشد، گفت: وضعیت منابع طبیعی در ارتباط تنگاتنگ با مردم سامان دهی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا رهایی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی اثربخشی پروژه توانمندسازی جوامع محلی در حوزه ابر شهرستان شاهرود به میزبانی منابع طبیعی این شهر ضمن بیان اینکه باید از انجام رفتارهای قهرآمیز با مردم به طور جد پرهیز کرد، ابراز داشت: معتقدیم با رفتار دوستانه و داشتن ارتباط تنگاتنگ با مردم می توان وضعیت منابع طبیعی را در کشور ساماندهی کرد.

وی بابیان اینکه نحوه اجرا پروژه و چگونگی ورود جوامع محلی در پروژه مشارکتی و برقراری تعامل دو سویه بین تسهیلگران و جوامع محلی می تواند به سامان دهی بهتر منابع طبیعی کمک کند، افزود: هر چه این ارتباط قوی تر باشد حس مسئولیت پذیری مردم نیز ارتقا خواهد یافت و در نهایت منابع طبیعی به اوضاع بهتری می رسد.

رییس اداره آموزش و ترویج منابع طبیعی سمنان بابیان اینکه جلب مشارکت مردم در اجرای طرح های منابع طبیعی را نه وظیفه دفتر ترویج و مشارکت مردمی، بلکه وظیفه تمام دفاتر سازمانی بالاخص اداره جهاد کشاورزی شاهرود است، ابراز داشت: می بایست با رفتار منطقی حس مسئولیت پذیری نسبت به منابع طبیعی را در مردم برانگیخته کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت منابع طبیعی در ارتباط تنگاتنگ با مردم سامان دهی می شود

وضعیت منابع طبیعی در ارتباط تنگاتنگ با مردم سامان دهی می شود