مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:202020-05-06سياسي

فعالیت 120 دفتر بسیج کارمندان استان مرکزی در رزمایش مومنانه


120 دفتر موجود در بسیج کارمندان برای تهیه بسته های معیشتی پای کار آمدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا عسگری صبح امروز  در آیین رزمایش کمک مومنانه بسیج کارمندان استان مرکزی اظهار کرد: پایگاه های بسیج ادارات در استان از ابتدای شیوع کرونا با سازماندهی کارمندان بسیجی اقدامات بسیار خوبی در جلوگیری از گسترش شیوع کرونا و مبارزه با این ویروس انجام دادند.

وی تصریح کرد: تشکیل کارگاه های تولید ماسک و دستکش بهداشتی،عملیات گندزدایی محلات و ادارات،تهیه بروشورهای اطلاع رسانی و آموزش کارمندان از جمله اقدامات آنها بوده است.

فرمانده سپاه اراک با توجه به آسیب دیدن بخشی از افراد در این ایام بسیج کارمندان همانند سایر اقشار بسیج تهیه بسته های معیشتی را در دستور کار خود گذاشت که 120 دفتر موجود در بسیج کارمندان برای تهیه بسته های معیشتی پای کار آمدند که هرکدام از پایگاه های بسیج در ادارات به اندازه توان خود تهیه بسته هایی را در دستور کار خود گذاشتند.

عسگری گفت: پایگاه بسیج کارمندان مستقر در استانداری مرکزی نیز در مرحله اول 110 بسته معیشتی را تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده توزیع کرد که در مرحله دوم رزمایش نیز تهیه 300 بسته معیشتی را در دستور کار گذاشت که امروز این بسته ها تکمیل و به فضل الهی در روز میلاد با برکت امام حسن مجتبی(ع)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 120 دفتر بسیج کارمندان استان مرکزی در رزمایش مومنانه

فعالیت 120 دفتر بسیج کارمندان استان مرکزی در رزمایش مومنانه