مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:302020-05-06سياسي

آسیب شناسی تبلیغ و ترویج دین؛یادداشتی از آیت الله علیدوست


دین خدا در طول تاریخ در سایه تلاش های عالمان بزرگ حفظ گردیده است و البته در کنار هدایت عالمان، آنجا که نیازی به ذوق، شعر و مرثیه سرایی بود شاعرانی و مداحانی به ضرورت و ندرت و با کنترل عالمان غیور به مرثیه سرایی و شعرخوانی می پرداختند لکن هرگز اجازه نداشتند .

- آسیب شناسی تبلیغ و ترویج دین؛یادداشتی از آیت الله علیدوست دین خدا در طول تاریخ در سایه تلاش های عالمان بزرگ حفظ گردیده است و البته در کنار هدایت عالمان، آنجا که نیازی به ذوق، شعر و مرثیه سرایی بود شاعرانی و مداحانی به ضرورت و ندرت و با کنترل عالمان غیور به مرثیه سرایی و شعرخوانی می پرداختند لکن هرگز اجازه نداشتند از خطوط قرمز در حضور عالمان تخطی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ابوالقاسم علیدوست در یادداشتی آسیب شناسی تبلیغ و ترویج دین را تبیین کرده است.

در این یادداشت می خوانیم: باسمه تعالی واقعش این است که با ورود جمعی از اعزه،اینجانب قصد گذاشتن این یادداشت را نداشتم اما برخی مطالب به قدری بر حقیر فشار آورد و به جانم افتاد که تصمیم گرفتم به برخی نکات اشاره کنم: 1.

دین خدا در طول تاریخ در سایه تلاش های عالمان بزرگ حفظ گردیده است و البته در کنار هدایت عالمان، آنجا که نیازی به ذوق، شعر و مرثیه سرایی بود شاعرانی و مداحانی به ضرورت و ندرت و با کنترل عالمان غیور به مرثیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب شناسی تبلیغ و ترویج دین؛یادداشتی از آیت الله علیدوست

آسیب شناسی تبلیغ و ترویج دین؛یادداشتی از آیت الله علیدوست