مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:352020-05-06اقتصادي

برخورد با افزایش غیرقانونی نرخ کرایه تاکسی ها در کرج


رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج گفت: بعضی رانندگان که به منظور شیوع کرونا ویروس سه مسافر سوار می کنند، کرایه یک نفر را بین بقیه مسافران تقسم می کنند که غیر قانونی است.

- مجید استاد کاظمی، رییس سازما حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تاکسی ها مجاز به سوار کردن 2 مسافر در صندلی عقب هستند، گفت: بعضی رانندگان کرایه این یک نفر را بین بقیه مسافران تقسیم می کنند، که غیرقانونی است.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری کرج  گفت: شهروندان در صورت مواجهه با رانندگان متخلف کد و ردیف آنان را به اطلاع ما برسانند تا اعمال قانون شوند و به تعزیرات گزارش دهیم.

این مقام مسؤول یادآور شد: البته در سال جاری و با تصویب اعضای شورای شهر کرج رانندگان تاکسی این کلانشهر 30 درصد افزایش قیمت کرایه داشته اند.

احتمال بخشودگی عوارض تاکسی در کرج استاد کاظمی با اشاره به لایحه عدم دریافت عوارض از تاکسی ها افزود: شیوع ویروس کرونا باعث صدمه اقتصادی به اقشار مختلف جامعه از جمله رانندگان تاکسی شده است بنابراین در حال تنظیم لایحه ای برای عدم دریافت عوارض از رانندگان تاکسی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با افزایش غیرقانونی نرخ کرایه تاکسی ها در کرج

برخورد با افزایش غیرقانونی نرخ کرایه تاکسی ها در کرج