مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-05-06سياسي

ایران، صادر کننده شیوه نامه های مقابله با کرونا


فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: سازمان بهداشت جهانی تاکنون تنها 12 کشور را از نظر علمی و سطح بالای توانایی پژوهشی مجاز دانسته است که کارآزمایی بالینی آنها در عرصه جهانی مورد استناد قرار گیرد که ایران جزو آن 12 کشور است.

- فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اعلام کرد ایران، صادر کننده شیوه نامه های مقابله با کرونا فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، گفت: سازمان بهداشت جهانی تاکنون تنها 12 کشور را از نظر علمی و سطح بالای توانایی پژوهشی مجاز دانسته است که کارآزمایی بالینی آنها در عرصه جهانی مورد استناد قرار گیرد که ایران جزو آن 12 کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا زالی در تشریح وضعیت کرونا در تهران، گفت: ما کماکان در یک جنگ بیولوژیک همه گیر با ویروس کرونا هستیم؛ ورود ویروس به کشور ما همچون سایر کشورها یک پدیده جهان شمول است.

از آنجایی که امواج کرونا می تواند از امواج سهمگینی برای هرگونه نظام سلامت باشد و به دلیل ماهیت نوپدید آن و قلت دانش بشری در زمینه این بیماری، اکثر نظام های سلامت برای مقابله با آن بسیج شدند.

وی افزود: خوشبختانه کشور ما در موضوع مقابله با کرونا تجلی و تبلور قدرت بالا و استعداد بی نظیر جامعه پزشکی در زمینه درمان بیماران را نشان داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، صادر کننده شیوه نامه های مقابله با کرونا

ایران، صادر کننده شیوه نامه های مقابله با کرونا