مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-05-06سياسي

توزیع یک میلیون افطاری توسط حرم بانوی کرامت در قم/توجه به روستاها


معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ماه رمضان نزدیک به 300 هزار غذای گرم و 700 هزار افطاری ساده توسط این آستان مقدس در مناطق محروم قم توزیع می شود.

- قم - معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ماه رمضان نزدیک به 300 هزار غذای گرم و 700 هزار افطاری ساده توسط این آستان مقدس در مناطق محروم قم توزیع می شود.

هادی محمودنژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 450 هزار اطعام در ماه مبارک رمضان به همت حرم بانوی کرامت انجام شده است، افزود: آستان مقدس حضرت معصومه (س) با شیوع ویروس کرونا طی برنامه ریزی دقیق در راستای لبیک به توصیه مقام معظم رهبری در مورد کمک مؤمنانه و دستگیری از مستمندان و محرومان برنامه ریزی گسترده ای برای افطاری و اطعام یک میلیون نفری داشته است.

وی بیان کرد: طبخ غذای گرم و همچنین بسته بندی افطاری ساده به همت حرم مطهر انجام گرفته و توزیع آن نیز با همکاری ارگان ها و گروه های جهادی انجام می شود.

معاون اجرایی آستان مقدس حضرت معصومه (س) گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی موقت حرم مطهر سفره اطعام و افطار در منازل در قالب پویش کمک مؤمنانه، ضیافت کریمانه و با شعار سفره ای به وسعت یک شهر در دستور کار قرار گرفته است که بسته های غذایی به صورت خانوادگی و شامل 2 افطار گرم و سه افطار سرد اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع یک میلیون افطاری توسط حرم بانوی کرامت در قم/توجه به روستاها

توزیع یک میلیون افطاری توسط حرم بانوی کرامت در قم/توجه به روستاها