مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:052020-05-06سياسي

نامه نماینده مجلس به لاریجانی/ گروه حقیقت یاب برای بررسی علت تغییر مصوبه تشکیل دهید


عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 در نامه ای خطاب به رییس مجلس خواستار تشکیل گروه حقیقت یاب برای بررسی تغییر پیش آمده در متن مصوبه کمیسیون تلفیق در مورد لایحه بودجه سال 99 به هنگام ارسال به شورای نگهبان شد.

- حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: در متن مصوبه کمیسیون تلفیق در بند 3 تبصره 21 لایحه بودجه سال 99 آمده است که از ابتدای خردادماه سال 1399 هرگونه پرداخت مستقیم و مستمر و غیرمستمر به کلیه کارکنان دستگاه های اجرایی از محل اعتبارات هزینه ای و از منابع عمومی و اختصاصی صرفا پس از ثبت اطلاعات آنان در سامانه کارمند ایران، از اعتبارات تخصیص یافته یا درآمد اختصاصی محقق شده دستگاه اجرایی ذی ربط توسط خزانه داری کل کشور به ذی نفع نهایی انجام می شود.

درج این اطلاعات هیچ گونه حقی برای استخدام و به کارگیری اشخاص ایجاد نمی کند.

وی افزود: عبارت غیرمستمر در این متن به هنگام ارسال متن مصوبه کمیسیون تلفیق به شورای نگهبان حذف شده که این اقدام در واقع منفذی برای استمرار در پرداخت حقوق های نجومی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نماینده مردم شاهین شهر در مجلس در نامه ای خطاب به علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خواستار تشکیل گروه حقیقت یاب برای تغییر پیش آمده در متن مصوبه کمیسیون تلفیق دربا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نماینده مجلس به لاریجانی/ گروه حقیقت یاب برای بررسی علت تغییر مصوبه تشکیل دهید

نامه نماینده مجلس به لاریجانی/ گروه حقیقت یاب برای بررسی علت تغییر مصوبه تشکیل دهید