موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:102020-05-06سياسي

پیکیر شهید «شکیبا سلیمی» در قروه تشییع شد


پیکر شهید «شکیبا سلیمی» که در درگیری با اشرار مسلح در دیواندره به شهادت رسیده بود با بدرقه مردم قروه تشییع و در گلزار شهدای سریش آباد به خاک سپرده شد.

- قروه- پیکر شهید شکیبا سلیمی که در درگیری با اشرار مسلح در دیواندره به شهادت رسیده بود با بدرقه مردم قروه تشییع و در گلزار شهدای سریش آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، اظهار داشت: شهید سلیمی جوانی برومند و توانمند بود و فرمانده قوی مثل شهید متوسلیان، ابو عمار و قهاری خیلی با مردم میانه خوبی داشت و شجاعت بی نظیر او زبانزد بود.

به گفته کاوه کهنه پوشی شهید سلیمی باتوجه به جوان بودنش مدیریت و فرماندهی خوبی در استان داشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمی دو فرماندهی منطقه سروآباد و مریوان که 6 کیلومتر فاصله با عراق دارد را برعهده داشت، افزود: شهید برای امنیت پایدار مردم و در بخش محرومیت زدایی و برنامه های فرهنگی از جان خود مایه گذاشت و نشان داد مدیریت مردمی در عمل چه معنایی دارد.

این سرهنگ بازنشسته سپاه به توانمندی شهید سلیمی در امنیت پایدار منطقه و مردم داری و محرومیت زدایی و کمک به محرومان اشاره کرد.

این همرزم شهید در پیامی خطاب به دشمنان و اشراری که منجر به شهادت نیروهای سپاه شدند، گفت: دشمن بداند با کشتن هر شهیدی هزاران مثل شکیبا سلیمی در صحنه می آیند و بدانند انتقام سختی خواهیم گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکیر شهید «شکیبا سلیمی» در قروه تشییع شد

پیکیر شهید «شکیبا سلیمی» در قروه تشییع شد