موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - باشگاه استقلال - متناسب سازي - سازمان تامين اجتماعي - وزير دفاع اسراييل - برنامه و بودجه - فرمانده انتظامي ملاير - دبير جشنواره فيلم فجر - رييس كميسيون آموزش مجلس - هزينه درمان - ليگ برتر بانوان كشور - يگان حفاظت محيط زيست فارس - كنگره - جان چمپيون - علي آقا محمدي - لباس آرژانتين - حقوق و مزايا - رديابي گوشي هاي سرقتي - لوله گستر اسفراين

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-06سياسي

پیکر شهید «شکیبا سلیمی» در قروه تشییع شد


پیکر شهید «شکیبا سلیمی» که در درگیری با اشرار مسلح در دیواندره به شهادت رسیده بود با بدرقه مردم قروه تشییع و در گلزار شهدای سریش آباد به خاک سپرده شد.

- قروه- پیکر شهید شکیبا سلیمی که در درگیری با اشرار مسلح در دیواندره به شهادت رسیده بود با بدرقه مردم قروه تشییع و در گلزار شهدای سریش آباد به خاک سپرده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، پیش از ظهر امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان قروه پیکر شهید شکیبا سلیمی از فرماندهان سپاه بیت المقدس و معاون عملیات قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان که به همراه دو تن دیگر از نیروهای سپاه کردستان روز سه شنبه در پی درگیری با گروهک ضد انقلاب در منطقه عمومی دیواندره به شهادت رسیدند، تشییع شد.

یکی از همرزمان این شهید که از دیواندره در این مراسم حضور یافته بود در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: شهید سلیمی جوانی برومند و توانمند بود و فرمانده قوی مثل شهید متوسلیان، ابو عمار و قهاری خیلی با مردم میانه خوبی داشت و شجاعت بی نظیر او زبانزد بود.

به گفته کاوه کهنه پوشی شهید سلیمی باتوجه به جوان بودنش مدیریت و فرماندهی خوبی در استان داشت.

وی با بیان اینکه شهید سلیمی دو فرماندهی منطقه سروآباد و مریوان که 6 کیلومتر فاصله با عراق دارد را برعهده داشت، افزود: شهید برای امنیت پایدار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر شهید «شکیبا سلیمی» در قروه تشییع شد

پیکر شهید «شکیبا سلیمی» در قروه تشییع شد