مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:202020-05-06سياسي

رمز موفقیت رزمایش کمک مومنانه، استمرار آن است


نیاز است که رزمایش کمک مومنانه استمرار داشته باشد چراکه رمز موفقیت رزمایش کمک مومنانه این است که مستمر باشد.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: نیاز است که رزمایش کمک مومنانه استمرار داشته باشد چراکه رمز موفقیت رزمایش کمک مومنانه این است که مستمر باشد.

بر اساس اعلام روابط عمومی سپاه روح الله، سید علی آقازاده در رزمایش بسیج کارمندان استان مرکزی اظهار کرد: بعد از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر انجام رزمایش کمک مومنانه و مواسات با محوریت دفاتر نماینده ولی فقیه در استان ها این رزمایش در دستور کار قرار گرفت و همه مجموعه استان برای تحقق تهیه و توزیع 100 هزار بسته هدفگذاری شده پای کار آمدند.

وی افزود: خوشبختانه با مشارکت دستگاه ها بویژه سپاه روح الله و بسیج توانستیم در فرصت کم به تحقق 100 هزار بسته دست پیدا کنیم و پیش بینی می کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان به دو برابر رقم هدف گذاری شده برسیم.

آقازاده گفت: امروز می بینیم که با مشارکت پایگاه های بسیج خوشبختانه از رقم 100 هزار بسته هدف گذاری شده فاصله زیادی پیدا کردیم و دستیابی به این مهم و تلاش سپاه و مشارکت بسیجیان در این خصوص قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی نسبت به جمعیت آن بیش از استان های دیگر در رزمایش کمک مومنانه مشارکت داشته و این نتیجه عملکرد ستاد استانی و مشارکت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت رزمایش کمک مومنانه، استمرار آن است

رمز موفقیت رزمایش کمک مومنانه، استمرار آن است