مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-05-06اقتصادي

آغاز فعالیت سامانه مکان یابی محل احداث مدارس/ فردیس پایلوت شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با اشاره به آغاز فعالیت سامانه مکان یابی محل احداث مدارس در کشور، گفت: فردیس برای اجرای این سامانه پایلوت شد.

- محمد دلاوریان در گفت وگو با خبرنگار مهر از بکارگیری روش های جدید برای مکان یابی محل احداث ساختمان مدارس خبر داد و گفت: بر اساس این روش ها قرار است طبق ضوابط و تعریف های خاصی ساختمان مدارس در نقاطی ایده آل احداث شود زیرا در گذشته به شیوه های سنتی این بناها جانمایی می شده است.

وی ادامه داد: لحاظ کردن فاکتورهای مختلف از جمله فنی، حقوقی، اقتصادی و یا توجه به مسائل روحی و روانی دانش آموزان و یا ایمنی یک منطقه مواردی است که در قالب روش های جدید مکان یابی مدارس به آن پرداخته می شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان البرز با اشاره به اهمیت بحث ایمنی منطقه ای که قرار است مدرسه در آن احداث شود، گفت: به عنوان نمونه نباید در نزدیکی آن پمپ بنزین یا آرامستانی وجود داشته باشد.

دلاوریان با تاکید بر اینکه سیستم جدید یک سیستم سامانه ای است که بر اساس برنامه ای نرم افزاری توسط سازمان نوسازی کشور و با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور راه اندازی شده است، افزود: در این سامانه شناسنامه فنی تمامی فضاهای آموزشی موجود و همچنین زمین های منظور شده برای احداث ساختمان مدارس در استان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت سامانه مکان یابی محل احداث مدارس/ فردیس پایلوت شد

آغاز فعالیت سامانه مکان یابی محل احداث مدارس/ فردیس پایلوت شد