مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:402020-05-06اجتماعي

تلخی های «شاد»


در پی شیوع کرونا به منظور ایجاد تعامل بهتر و حفظ ارتباط آموزشی بین معلمان و دانش آموزان اپلیکیشن اندرویدی شاد رونمایی شد.

اکنون این شبکه اجتماعی دانش آموزان با مشکلات عدیده ای مواجه است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، در پی شیوع بیماری کرونا مدارس و مراکز آموزش کشور تعطیل و باعث اختلال در روند آموزش دانش آموزان شد.

پس از مدتی به توصیه مدیران و معاونین آموزش و پرورش معلمان شروع به ارائه آموزش های پراکنده در فضای مجازی کردند اما این کافی نبود.

 جهت جلوگیری از آسیب به این حوزه نیاز بود روش های جایگزین برای امر آموزش و یادگیری کودکان و ایجاد یک سازکار منظم از طرف وزارت آموزش و پرورش صورت پذیرد.

 بر این اساس به منظور ایجاد تعامل بهتر و حفظ ارتباط آموزشی بین معلمان و دانش آموزان وزارت آموزش و پرورش با شعار عدالت اجتماعی و عدالت آموزشی از اپلیکیشن اندرویدی شاد رونمایی کرد.

اکنون این شبکه اجتماعی دانش آموزان با مشکلات عدیده ای مواجه است، سختی ها و چالش های زیادی برای آموزش دهندگان و یادگیرندگان به وجود آورده است.

بی توجهی به تمکین مالی و در اختیار نداشتن گوشی های هوشمند و اینترنت برخی از دانش آموزان مشکلاتی است که باعث اعتراض والدین و معلمان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخی های «شاد»

تلخی های «شاد»