مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:452020-05-06فرهنگي

گله لیلی گلستان از والدینی که به جای بچه ها نقاشی می کشند


لیلی گلستان که در ایام قرنطینه خانگ مسابقه نقاشی برای کودکان زیر 10 سال برگزار کرده است با ابراز نارضایتی از بخشی از آثار ارسال شده که توسط والدین انجام شده بود، - لیلی گلستان که در ایام قرنطینه خانگ مسابقه نقاشی برای کودکان زیر 10 سال برگزار کرده است با ابراز نارضایتی از بخشی از آثار ارسال شده که توسط والدین انجام شده بود، گفت: بسیار متاسفم که حدود 40 درصد از آثار ارسال شده یا توسط والدین کشیده شده بود و یا به کودکانشان کمک کرده بودند و این کاملا در آثار نمایان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدی گالری گلستان خاطرنشان کرد: بنابراین ما همه این آثار را از دور رقابتی خارج کردیم و به داوران نیز اعلام شده است که آثار را با دقت رصد کنند تا اگر موردی جامانده بود، حتما از این رقابت خارج شود.

متاسفم که برخی از والدین با این کارشان در مرحله اول تقلب کردن را به فرزندانشان آموزش می دهند و در مرحله دوم شانس رقابت را از کودک خود گرفتند.

مدیر گالری گلستان در ادامه درباره کیفیت آثار رسیده و موضوعاتی که بیشتر در این آثار دیده می‎شود نیز توضیح داد: من سال هاست که با کودکان در ارتباط نیستم و برایم این حجم از تخیل بسیار جالب بود.

در این آثار تخیل ناب و صمیمیت بسیاری دیده می شود و با نگاه به این آثار حالم بسیار خوب است و ناخودآگاه لبخند برلب دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گله لیلی گلستان از والدینی که به جای بچه ها نقاشی می کشند

گله لیلی گلستان از والدینی که به جای بچه ها نقاشی می کشند