مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 06:502020-05-06پزشكي

ثبت رکورد انجام بیش از 2500 تست تشخیص کرونا در فارس


رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ثبت رکورد انجام بیش از 2500 تست کرونا طی 24 ساعت در استان فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر مهرزاد لطفی ظهر چهارشنبه در هفتادمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید 19 در دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 ساعت گذشته با تلاش آزمایشگاه های شیراز و شهرستان های زیرمجموعه دانشگاه، دو هزار و 589 تست کروناویروس تهیه شده که از عملکرد خوب و مناسب آزمایشگاه ها، مراکز بهداشتی درمانی و مراکز خدمات جامع سلامت 16 ساعته حکایت دارد.

او تعداد تست های انجام شده کروناویروس در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را بسیار بالاتر از متوسط کشوری اعلام کرد و افزود: جای خوشحالی است که با وجود افزایش آمار نمونه گیری ها، تعداد افراد مثبت و بستری های عادی و بخش های ویژه مربوط به بیماری کووید 19 کاهش یافته است.

رییس دانشگاه با مؤثر ارزیابی کردن اقدامات دانشگاه در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، از تلاش همه مجموعه دانشگاه به ویژه مراقبان سلامت و تیم های واکنش سریع در این زمینه تقدیر کرد.

دکتر لطفی همچنین با اشاره به فعالیت های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در دوران اپیدمی کروناویروس و برگزاری جشنواره های ملی و بین المللی با موضوع شیوع، کنترل و پیشگیری از کووید 19، از مدیران و کارکنان این معاونت تقدیر کرد و دستور داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت رکورد انجام بیش از 2500 تست تشخیص کرونا در فارس

ثبت رکورد انجام بیش از 2500 تست تشخیص کرونا در فارس