مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:302020-05-06حوادث

بازداشت عوامل تغییرکاربری های عمده در البرز/آزادسازی 308 هکتار


رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به بازداشت چند نفر از عوامل تغییرکاربری های عمده در استان از آزادسازی 308 هکتار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین فاضلی هریکندی گفت: صبح امروز در یک عملیات هماهنگ در همه شهرستان ها با همکاری اداره کل جهاد کشاورزی و نیروی انتظامی استان آزادسازی اراضی تغییر کاربری یافته به عنوان فاز دوم مصوبات قرارگاه صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی انجام شد.

وی ادامه داد: در عملیات انجام شده در روستای آران شهرستان ساوجبلاغ، روستای قوهه چهارباغ، محمدشهر، مشکین دشت شهرستان فردیس، روستای قوچ حصار شهرستان نظرآباد، روستاهای وشته ، فشندک ، زیدشت ، شهرک ، اورازان ، آرتون و سفنج خانی در شهرستان طالقان، روستاهای پلنگ آباد و جعفرآباد شهرستان اشتهارد، مجموعاً حدود 308 هکتار از اراضی در راستای مبارزه با تغییر کاربری اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

رییس کل دادگستری استان البرز افزود: با اقدامات جهادی و شبانه روزی انجام شده از ابتدای سال تاکنون، مجموعاً 698 هکتار از اراضی کشاورزی تغییر کاربری یافته استان با دستورات قضایی آزادسازی شده است.

فاضلی هریکندی با تاکید بر اینکه اقدامات دادگستری استان در زمینه مقابله با تغییر کاربری زراعی همچنان ادامه خواهد داشت، گفت: برخورد با متخلفان به صورت جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عوامل تغییرکاربری های عمده در البرز/آزادسازی 308 هکتار

بازداشت عوامل تغییرکاربری های عمده در البرز/آزادسازی 308 هکتار