مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:362020-05-06سياسي

استفاده از نیروهای بومی در بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: براساس هدفگذاری های انجام شده از نیروهای بومی برای تهیه بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل استفاده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر فلاحی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل بیان کرد: تاکید اصلی در بازنگری طرح جامع گردشگری استان عملیاتی و واقعی بودن آن است تا داده های گردآوری شده منجر به تعریف طرح های پیشران در بخش گردشگری شود.

وی استفاده از نیروهای بومی برای تهیه بازنگری طرح جامع گردشگری استان را ضروری دانست و افزود: هدف از این مهم در کنار استفاده از ظرفیت های بومی، انتقال تجربیات و دانش مدیر طرح به نیروهای بومی است تا با آموزش این افراد زمینه برای استفاده از آنها در طرح های بعدی فراهم آید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل با تاکید بر توجه به تمامی ظرفیت های استان در بازنگری طرح بیان کرد: مطالعه در راستای جذب گردشگر در حوزه میراث فرهنگی با توجه به ظرفیت های عظیم استان در این حوزه از جمله بخش هایی بوده که مورد تاکید اساسی است.

فلاحی توجه به گردشگری زمستانی و رونق هر چه بیشتر این بخش، صفویه شناسی و تور سبلان گردی را از دیگر بخش های قابل توجه در تهیه بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل عنوان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نیروهای بومی در بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل

استفاده از نیروهای بومی در بازنگری طرح جامع گردشگری استان اردبیل