مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-05-06سياسي

ضدانقلاب منتظر پاسخ سپاه کردستان باشند


فرمانده سپاه کردستان ضمن تسلیت شهادت سه نفر از نیروهای سپاه گفت: ضدانقلاب منتظر پاسخ فرزندان این ملت و سپاه بیت المقدس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی با صدور پیامی، شهادت سه نفر از نیروهای سپاه بیت المقدس استان کردستان را  تسلیت گفت.

 بسم رب شهدا و صدیقین  بار دیگر دستان به خون آغشته دشمنان پلید اسلام و انقلاب اسلام خباثتی دیگر رقم زد و سه نفر از پاسداران جان برکف که مأمور صیانت از امنیت این آب و خاک بودند را به شهادت رساند.

مردم کردستان به خوبی تفاوت خادم و خائن را می دانند در این بحبوحه بیماری که کشور و استان مان را گرفته کرده، رزمندگان خدوم سپاه بیت المقدس از ابتدا استراحت را بر خود حرام کرده و با همه وجود به مردم خدمت رسانی نموده اند.

از سرباز عزیزی که تمام مال خود را به نیازمندان می بخشد تا پاسداران دلاوری که جان خود را نثار امنیت مردم عزیز کردستان می نمایند و بسیجیان عزیزی که با همه وجود به مردم خدمت می کنند.

اما خائنان به کردستان به جای خدمت به مردم به فکر ریختن خون جوانان این سرزمین اند و این ناجوانمردی و پلیدی این مزدورانی است که خود و سرزمین خود را به بیگانگان می فروشند و نوکر و غلام حلقه به گوش استکبار جهانی اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدانقلاب منتظر پاسخ سپاه کردستان باشند

ضدانقلاب منتظر پاسخ سپاه کردستان باشند