مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:502020-05-06فرهنگي

رقابت گریمورها در جشنواره چهره پردازی شمال غرب کشور


دبیر جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان (منطقه شمال غرب کشور) گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، افزایش سطح چهره پردازی در منطقه شمال غرب است.

- ایسنا/زنجان دبیر جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان (منطقه شمال غرب کشور) گفت: هدف از برگزاری این جشنواره، افزایش سطح چهره پردازی در منطقه شمال غرب است.

بهرام علی اکبری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری جشنواره مجازی گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان، اظهار کرد: این جشنواره با حضور 20 گروه از استان های منطقه شمال غرب کشور در 20 اردیبهشت ماه به صورت مجازی برگزار می شود.

وی افزود: البته در جشنواره چندین استان تهران، چهارمحال بختیاری، استان مرکزی و شهر ری به عنوان مهمان افتخاری حضور دارند.

این مسئول تصریح کرد: تا به امروز هیچ جشنواره گریمی در رابطه با حوزه کودک اتفاق نیافتاده که سعی ما با برگزاری این جشنواره بالا بردن سطح چهره پردازی در منطقه شمال غرب است.

علی اکبری گفت: متاسفانه در مراسم مخصوص کودکان از مواد شیمیایی و غیر استاندارد و بدون آشنایی با بحث های روانشناسانه این کار برای کودکان استفاده می شود.

دبیر جشنواره گریم، چهره پردازی و لباس کودک و نوجوان، افزود: برای اولین بار در سطح کشور استانداردهایی را برای گریم و چهره پرداری تعریف کردیم و با همک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت گریمورها در جشنواره چهره پردازی شمال غرب کشور

رقابت گریمورها در جشنواره چهره پردازی شمال غرب کشور