مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 07:562020-05-06سياسي

امام جمعه مهریز کاهش تشریفات در مراسم ها را خواستار شد


حجت الاسلام عبدالرضا محی الدینی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی به هزینه بالای برگزاری مراسم ختم اموات اشاره کرد و افزود: برگزاری مراسم های ختم به بعدازظهر موکول شود تا هزینه ها کم و این موضوع به یک فرهنگ تبدیل گردد.

وی همچنین با اشاره به رواج بعضی اسراف کاری ها در سایر مجالس به خصوص ازدواج ادامه داد: همه ما وظیفه داریم تا حد توان در آگاهی مردم و بالا بردن سطح فرهنگ جامعه بکوشیم.

امام جمعه مهریز گفت: بازگشایی تفرجگاه ها و بوستان ها و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی و روزه خواری بعضی افراد در این محل ها موجب نارضایتی است .

محی الدینی گفت: روزه خواری در برخی مکان های فرهنگی و تفرجگاهی این شهرستان به هیچ وجه پذیرفته نیست و باید جلو این موضوع که موجب هتک حرمت به ماه مبارک رمضان است گرفته شود.

وی ادامه داد: به رغم بازگشایی مکان های فرهنگی و تفریحی هنوز هیچ فکری برای بازشدن مساجد با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی نشده که در این ارتباط باید یک بررسی بهتری به عمل آید.

همچنین فرماندار مهریز با انتقاد از برخی دستگاه های فرهنگی گفت: مساجد شماره حسابی دارند و واریزی ها و کمک های مردمی در آنهاست ولی از نوع حساب و برداشت آن اطلاعی در دسترس نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه مهریز کاهش تشریفات در مراسم ها را خواستار شد

امام جمعه مهریز کاهش تشریفات در مراسم ها را خواستار شد