مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-06اقتصادي

پرورش ماهی در قفس در کرمانشاه توسعه می یابد


مسئول پروژه های پرورش ماهی در قفس اداره کل شیلات استان کرمانشاه گفت: برنامه داریم امسال پروژه های پرورش ماهی در قفس استان را توسعه دهیم.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول پروژه های پرورش ماهی در قفس اداره کل شیلات استان کرمانشاه گفت: برنامه داریم امسال پروژه های پرورش ماهی در قفس استان را توسعه دهیم.

سعید بابایی در گفت و گو با ایسنا، به اشاره به برنامه ریزی برای توسعه واحدهای پرورش ماهی در قفس در سدهای غیرقابل شرب استان، گفت: قرار است امسال سد زمکان دالاهو، سد شرفشاه قصرشیرین و بند هیروی در شهرستان پاوه به پروژه های پرورش ماهی در قفس استان اضافه شوند.

بابایی با بیان اینکه سال گذشته 1150 تن ماهی در پروژه های پرورش ماهی در قفس استان کرمانشاه تولید شد، گفت: برآورد می شود امسال تولید پروژه های پرورش ماهی در قفس استان به 1800 تن برسد.

وی افزود: هم اکنون در تعدادی از سدهای غیرقابل شرب استان از جمله سدشهدای گمنام سرپلذهاب، سد زاگرس گیلانغرب و سد جامیشان سنقروکلیایی در قابل پروژه های پرورش ماهی در قفس، تولید آبزیان داریم.

بابایی گفت: در این پروژه ها انواع ماهیان گرمابی، سردابی و خاویاری پرورش داده می شود.

بابایی توسعه پرورش ماهی در قفس را در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: از آنجایی که پرورش ماهی در قفس هیچ استرسی به محیط ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش ماهی در قفس در کرمانشاه توسعه می یابد

پرورش ماهی در قفس در کرمانشاه توسعه می یابد