مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-06اقتصادي

قلع و قمع 97 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در فردیس


رییس جهاد کشاورزی شهرستان فردیس گفت: 111 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی شهرستان فردیس آزاد سازی و به حالت اولیه بازگردانده شد.

- علیرضا بدری، رییس جهاد کشاورزی شهرستان فردیس، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردیس، گفت: حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فردیس و در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ ها،  تعداد 97 مورد تغییر کاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی منطقه فرخ آباد، مشکین دشت و شهرک الهیه قلع و قمع شد.

وی با بیان اینکه در مرحله دوم طرح قرارگاه حفظ و صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان فردیس  بیش از 11 هکتار از اراضی زراعی و باغی به حالت اولیه بازگردانده شد، افزود:   تعداد97 مورد تغییر کاربری غیر مجاز شامل 55مورد دیوارکشی، 8 مورد فنس کشی، 16  مورد بنا، 4 مورد آلاچیق، 11 مورد استخر و  12 مورد محوطه سازی، قلع و قمع و 11/1 هکتار از اراضی کشاورزی به وضع سابق اعاده شد.

  رییس جهاد کشاورزی فردیس  مدیریت کارآمد در راستای بهره برداری بهینه، حفظ و صیانت از اراضـی کشاورزی و تامین امنیت غذایی نسل حاضر و آینده از مهمترین وظایف جهاد کشاورزی برشمرد و گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی همواره یکی از مهمترین چالش ها و مشکلات فراروی بخش کشاورزی بوده و حفظ کاربری این اراضی از ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قلع و قمع 97 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در فردیس

قلع و قمع 97 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در فردیس