مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-06اجتماعي

بارش ها در کرمانشاه تا فردا ادامه دارد/ کاهش دید افقی در سرپل ذهاب و قصرشیرین


کرمانشاه_ مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان تا صبح فردا تحت تاثیر سامانه ناپایدار فعال بر منطقه غبار آلود همراه با رگبار باران و وزش باد است.

- محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس آخرین تحلیل نقشه های هواشناسی هوای استان تا صبح فردا پنج شنبه تحت تأثیر سامانه ناپایدار فعال بر منطقه غبارآلود و در برخی ساعات با وزش شدید باد، رگبار باران و گاهی رعد و برق همراه است.

وی با بیان اینکه بارش طی ساعاتی از فردا در منطقه اورامانات و نیمه شرقی از نمود بیشتری برخوردار است، افزود: این وضعیت در پاره ای نقاط با رگبار تگرگ، آبگرفتگی معابر و رواناب همراه است.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از عصر فردا پنجشنبه تا پایان هفته به تدریج بر دمای هوا افزوده خواهد شد.

وی عنوان کرد: همچنین موج ناپایدار دیگری از روز شنبه منطقه را متأثر خواهد کرد و سبب وزش باد شدید، رگبار پراکنده باران و گردوغبار خواهد شد.

خسروی بیان داشت: در حال حاضر موج گرد و غبار بر مناطق مرزی مستقر شده و سبب کاهش دید افقی در ایستگاه های نیمه غربی شده است.

این مسئول عنوان کرد: در حال حاضر دید افقی در شهرستان سرپل ذهاب و گیلانغرب به 2000 متر رسیده البته وضعیت در شهرستان قصرشیرین بهتر شده و دید افقی به 7000 متر رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش ها در کرمانشاه تا فردا ادامه دارد/ کاهش دید افقی در سرپل ذهاب و قصرشیرین

بارش ها در کرمانشاه تا فردا ادامه دارد/ کاهش دید افقی در سرپل ذهاب و قصرشیرین