مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:002020-05-06دانش

آزمایش مواد نانویی در باتری خودرو های الکتریکی موفقیت آمیز بود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت نانووان متریالز (Nano One Materials) اعلام کرد که مواد کاتدی باتری یون لیتیم این شرکت که با استفاده از فناوری انحصاری نانووان تولید شده است، - شرکت نانووان با موفقیت باتری های حاوی مواد نانو را در خودرو های الکتریکی مورد آزمایش قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، شرکت نانووان متریالز (Nano One Materials) اعلام کرد که مواد کاتدی باتری یون لیتیم این شرکت که با استفاده از فناوری انحصاری نانووان تولید شده است، با موفقیت در باتری های حالت جامد خودرو های الکتریکی مورد استفاده قرار گرفته است.

بزرگترین چالش در استفاده از باتری های حالت جامد این است که بتوان آن ها را به گونه ای طراحی کرد که از نظر تجاری بتوان تماس میان الکترولیت جامد، کاتد جامد و مواد آندی در دو سوی الکترولیت ایجاد کرد.

در یک بیانیه ای که این شرکت منتشر کرده است، اعلام شده که برای ارزیابی فرآیند One-Pot و پوشش مواد کاتدی اکسید منگنز نیکل لیتیم (LNMO) با چند شرکت خودروسازی همکاری هایی انجام شده است.

به گفته این شرکت، پوشش LNMO به عنوان اسپینل ولتاژ بالا شناخته شده و رابط بین کاتد و الکترولیت را تثبیت می کند چرا که متورم نشده و در فضای میان الکترولیت و کاتد استرس ایجاد نمی کند، این در حالی است که در مواد کاتدی معمولا چنین استرسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایش مواد نانویی در باتری خودرو های الکتریکی موفقیت آمیز بود

آزمایش مواد نانویی در باتری خودرو های الکتریکی موفقیت آمیز بود