مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-05-06سياسي

گام هایی که خراسان شمالی در سال گذشته برای جهش تولید آغاز کرد


امروزه اقتصاد یکی از اصلی ترین ارکان پیشرفت و توسعه یک کشور است که برای دستیابی به یک اقتصاد پایدار باید تمامی عناصر داخلی پای کار بیایند و با تاکید بر تولید داخلی وابستگی های اقتصادی به سایر جوامع از بین برود.

- اگر به روند نامگذاری سال ها توسط مقام معظم رهبری از سال 1390 تا سال جاری دقت کنیم متوجه نگاه ایشان به اهمیت توسعه اقتصاد با همکاری و مجاهدت تمامی قشرها و نهادها خواهیم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کلمه جنگ اقتصادی از نام آشناترین کلمات در سال های اخیر به ویژه برای ایرانیان است چرا که دشمنان این مرز و بوم با علم به اینکه از طریق جنگ نظامی نمی توانند به آرزوی دیرینه خود که از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی است، برسند بنابراین با همکاری یکدیگر جنگ اقتصادی نابرابری با محوریت معیشت را علیه جمهوری اسلامی طراحی کردند اما نگاه ویژه مقام معظم رهبری به اقتصاد و حمایت از تولید داخلی در سال های اخیر موجب شد دولتمردان نیز به این موضوع اهمیت دهند و برای حل مشکلات بر سر راه فعالیت واحدهای تولیدی داخلی گام بردارند.

خراسان شمالی، نگین سرسبز شمال شرق کشور که در 19 مهر سال 1398 وارد عمر 15 ساله خود شد، در تمامی این سال ها سعی در اجرای سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه اقتصاد و تولید داخلی داشت و با روی کار آمدن دکتر محمدعلی شجاعی به عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام هایی که خراسان شمالی در سال گذشته برای جهش تولید آغاز کرد

گام هایی که خراسان شمالی در سال گذشته برای جهش تولید آغاز کرد