مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-05-06حوادث

روایت فرمانده ای که منجی یک زندگی شد


فرمانده ای که با اصرار خود، فرد حادثه دیده را از میان آهن پاره ها نجات داده بود، منجی زندگی او شد.

- خبرگزاری فارس سمنان- گروه اجتماعی: علی اصغر بهلول سبزواری که در پی یک سانحه شدید رانندگی 9 ماه در کما بود، با انجام 12 عمل جراحی بالاخره توانست پس از یک سال روی پای خود بایستد.

او امروز با تلاش و جست وجوی فراوان، فرشته نجاتش را که هم اکنون فرمانده انتظامی شهرستان سرخه است، پیدا و از وی قدردانی کرد.

بهلول، شهروند 34 ساله سبزواری دی ماه سال 97 در محور دامغان- شاهرود با خودروی سواری پراید خود به شدت با یک دستگاه تریلر برخورد کرد و خودرویش زیر تریلر رفت.

تلاش نیروهای امداد و نجات برای نجات راننده محبوس در پراید و بیرون آوردن وی از زیر کوه آهنی به نام تریلر بی نتیجه بود و آنان از زنده بودن راننده مأیوس و ناامید شده بودند.

صحنه تصادف در حال جمع آوری بود که یک افسر مسؤولیت پذیر پلیس سروکله اش پیدا شد؛ مأموری که اکنون فرمانده انتظامی شهرستان سرخه است، سرهنگ محمد مهرابی .

با اصرار سرهنگ مهرابی مبنی بر احتمال زنده بودن راننده، تیم های امدادی تلاش مجدد خود را آغاز کردند و بهلول را از دل آهن پاره ها بیرون آوردند.

بهلول پس از آن حادثه تلخ و وحشتناک 9 ماه در کما بود و پس از به هوش آمدن و 12 عمل جراحی از ناحیه دو پا، دست راست، جمجمه، فک و صورت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت فرمانده ای که منجی یک زندگی شد

روایت فرمانده ای که منجی یک زندگی شد