مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:302020-05-06سياسي

ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی روز یا هفته شیراز


رییس شورای شهر شیراز موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کلانشهر شیراز، گفت: ضرورت دارد با ایجاد یک دبیرخانه دائمی روز یا هفته شیراز و برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیتهای شیراز و شیرازیها هم در خود شیراز و هم در کشور و حتی خارج از کشور .

- ایسنا/فارس رییس شورای شهر شیراز موسوی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص کلانشهر شیراز، گفت: ضرورت دارد با ایجاد یک دبیرخانه دائمی روز یا هفته شیراز و برنامه ریزی و استفاده از همه ظرفیتهای شیراز و شیرازیها هم در خود شیراز و هم در کشور و حتی خارج از کشور در معرفی شیراز و برگزاری مناسبت و شایسته هفته شیراز خوب عمل کنیم.

سید عبدالرزاق موسوی چهارشنبه 17 اردیبهشت در صحن علنی شورای شهر شیراز ضمن تبریک روز شیراز، با اشاره به این شعر حافظ شیراز و آب رکنی و این باد خوش نسیم، عیبش مکن که خال رخ هفت کشور است گفت: حافظ با این تشبیه می خواهد جایگاه و منزلت شیراز را به ما بگوید او به خوبی در همین یک بیت شعر شیرازرا توصیف می کند.

او با تاکید بر اینکه برای بزرگداشت شیراز باید شیراز را اول خوب بشناسیم و بعد متناسب با این شناخت، موقعیت خودمان را پیدا کنیم، عنوان کرد: تاریخ، فرهنگ، هنر، تمدن، مناظر طبیعی و خدادادی، علم و دین داری شیراز و مردم مهربان شیراز، معرف شیراز هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی روز یا هفته شیراز

ضرورت ایجاد دبیرخانه دائمی روز یا هفته شیراز