مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 08:502020-05-06اقتصادي

فروش دوباره پراید در صورت موافقت مراجع فرادستی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین کاظمی افزود: اتفاقی که پس از توقف تولید محصولاتی مانند پیکان و زانتیا افتاد، در خصوص خودرو پراید نیز رخ داد و با انتشار خبر توقف تولید، - معاون بازاریابی و فروش سایپا با اشاره به افزایش قیمت پراید در بازار، گفت: این خودروساز آماده است در صورت لزوم و موافقت مراجع فرادستی فروش پراید را برای تنظیم بازار از سر بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین کاظمی افزود: اتفاقی که پس از توقف تولید محصولاتی مانند پیکان و زانتیا افتاد، در خصوص خودرو پراید نیز رخ داد و با انتشار خبر توقف تولید، قیمت آن در بازار آزاد به شکل غیرمنطقی افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه سال هاست صنعت خودرو ایران به ویژه گروه خودروسازی سایپا به دلیل تولید خودرو پراید مورد نقد ها و تخریب های زیادی قرار گرفته، اظهار داشت: با وجود اینکه بسیاری از این انتقاد ها معطوف به استفاده غیرمنطقی از یک خودرو درون شهری در جاده های برون شهری بود، اما سایپا با هدف احترام به خواسته عمومی جامعه و در راستای ارتقای سطح کیفی سبد محصولات خود اقدام به خروج این خودرو از خط تولید کرد.

کاظمی گفت: این قیمت های سرسام آور خودرو ها از جمله پراید هیچ ارتباطی به شرکت خودروساز ندارد و توسط واسطه ها و مالکان خودرو ها و یا با قیمت سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش دوباره پراید در صورت موافقت مراجع فرادستی

فروش دوباره پراید در صورت موافقت مراجع فرادستی