مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:302020-05-06اقتصادي

آرامشِ آبی در شرق هرمزگان/ اجرای دو پروژه ملی آبرسانی در شهرستان بشاگرد


مدیرعامل آبفا هرمزگان از اجرای دو پروژه ملی آبرسانی در شهرستان بشاگرد خبر داد و گفت: دولت اقدامات اساسی در ایجاد زیرساخت های تامین، انتقال و تصفیه آب در این شهرستان انجام داده تا با بهره داری از این پروژه ها بتوانیم آرامشی را در حوزه تامین آبِ بشاگرد ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امین قصمی اظهار کرد: محدویت منابع آبی و پراکندگی روستاها در شهرستان بشاگرد متغیرهایی بودند که ما را با چالش جدی در تامین نیاز آبی پایدار این شهرستان مواجه کرده بود و بر همین اساس دولت و مجموعه وزارت نیرو با استفاده از ظرفیت های پایدار منابع آبی موجود نظیر سدهای جگین و سُهران، اقدام به تعریف دو پروژه ملی آبرسانی در این شهرستان کرد.

وی افزود: پروژه انتقال آب از سد جگین به شهر سردشت و روستاهای مسیر شامل 81 کیلومتر خط انتقال، دو باب ایستگاه پمپاژ، 5 واحد مخزن و مجموعه تصفیه خانه آب با ظرفیت 180 لیتر بر ثانیه است که امسال فاز اول این پروژه وارد مدار بهره برداری شد و به زودی در مراسم رسمی افتتاح خواهد شد.

  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری هرمزگان با بیان این که برای انتقال آب از سدجگین به شهرستان سردشت و روستاهای مسیر، یکهزار و 300 میلیارد ریال هزینه شده و 2 هزار میلیارد ریال برایی تکمیل آن مورد نیاز است، تصریح کرد: با بهره برداری از این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرامشِ آبی در شرق هرمزگان/ اجرای دو پروژه ملی آبرسانی در شهرستان بشاگرد

آرامشِ آبی در شرق هرمزگان/ اجرای دو پروژه ملی آبرسانی در شهرستان بشاگرد