مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-06ورزشي

استان ها در خط مقدم ورزش کشور هستند


ایرج رحمانی روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این نهاد افزود: توجه هرچه بیشتر به ورزش استان ها، ارتقای ورزش ملی را به همراه خواهد داشت لذا حمایت هرچه بیشتر آنها جزو برنامه ریزی های اصلی در این وزارتخانه است.

وی ادامه داد: توجه به منابع انسانی و نیروهای متخصص از بدنه این وزارتخانه برای تصدی پست های مدیریتی از نکات حائز اهمیت و راهبردی محسوب می شود.

مدیرکل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: استان اصفهان از تاثیرگذارترین مناطق کشور در حوزه ورزش است و بی شک ارتقای ورزش در این خطه توسعه و ورزش ملی را در پی خواهد داشت.

وی با اشاره به همکاری سایر بخش بویژه نیکوکاران با ورزش تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری ورزشگاه نقش جهان اصفهان نمودی از همکاری متقابل با سایر نهادها بود و بهره برداری از آن به حفظ آبروی ورزش ایران منجر شد.

رحمانی با بیان اینکه میلیاردها تومان در طول سال باید برای نگهداری اماکن ورزشی صرف شود، خاطرنشان کرد: این موضوع اهمیت جلب مشارکت ها و همکاری های سایر نهادها و دستگاه ها برای پیشبرد اهداف ورزش و حفظ زیرساخت ها در کل استان ها را نشان می دهد.

سرانه ورزشی اصفهان به حدود نیم متر رسید مدیرکل سابق ورزش و جوانان اصفهان در این آیین گفت: حدود هفت سال قبل ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان ها در خط مقدم ورزش کشور هستند

استان ها در خط مقدم ورزش کشور هستند