مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-05-06اقتصادي

4 هزار و 682 تن کود شیمیایی در آستانه اشرفیه توزیع شد


ابوذر رحیمی روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آغاز توزیع کود شیمیایی در این منطقه از یکم آبان ماه سال گذشته اظهار داشت : همچنین 600 تن کود شیمیایی خریداری و مقدمات تحویل و توزیع آن در دست اقدام است ، ضمن آنکه در این مدت 12 هزار لیتر سموم کشاورزی نیز در این شهرستان توزیع شده است.

وی با اشاره به عضویت 20 هزار نفر از کشاورزان منطقه در شرکت های تعاونی روستایی این شهرستان افزود: این در حالی است که تعداد 30 هزار نفر از کشاورزان منطقه از این اتحادیه خدمات دریافت می کنند.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد 6 شرکت تعاونی روستایی ساحل لسکوکلایه ، اتحاد دهکا، جلالیه کیسم، پیروز فوشازده و سفیدرود پرکاپشت در زمینه خدمات رسانی و توزیع کود و سم در بین کشاورزان این شهرستان فعالیت دارند.

به گفته وی توزیع کود شیمیایی در این شهرستان تا زمان رفع نیاز کشاورزان منطقه همچنان ادامه دارد.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن حدود 30 هزار هکتار از زمین های کشاورزی ( 23 هزار و 570 هکتار شالیزار ، 2 هزار و 507 هکتار زیر کشت بادام زمینی و مابقی محصولات صیفی ، چای و دیگر محصولات از کانون های مهم کشاورزی استان گیلان است.

این شهرستان با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستا و حدود 108 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری مرکز استان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 هزار و 682 تن کود شیمیایی در آستانه اشرفیه توزیع شد

4 هزار و 682 تن کود شیمیایی در آستانه اشرفیه توزیع شد