مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 09:502020-05-06سياسي

بازگشت محمود کریمی به رسانه ملی با پخش زنده مناجات خوانی از چیذر


برنامه زنده مناجات خوانی محمود کریمی به زودی از رسانه ملی از سر گرفته می شود؛ با این تفاوت که او این بار در امام زاده علی اکبر (ع) چیذر برای مردم روزه دار کشور مناجات خواهد خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، در ابتدای ماه رمضان اعلام شد که برنامه مناجات خوانی محمود کریمی مداح اهل بیت (ع) به مدت 30 شب در حرم امام رضا (ع) برگزار خواهد شد و از رسانه ملی پخش زنده می شود.

بعد از گذشت یک دهه این برنامه لغو شد که بسیاری تصور کردند این تصمیم به دلیل نقل حکایت حاشیه ساز این مداح از تحول یک قمارباز در هیأت ناشی شده است.

پیگیری های ما نشان داد برنامه حرم امام رضا (ع) امسال به صورت دهه ای برنامه ریزی شده است و در هر سه شبکه ای که برنامه مناجات خوانی از حرم پخش می شود، بعد از یک دهه مداحان آن تغییر کرده اند.

براین اساس در شبکه یک سیما در دهه اول مهدی سماواتی مناجات خوانی داشت که در دهه دوم، سیدرضا نریمانی جایگزین شد، در شبکه افق نیز محمدرضا بذری مناجات خوانی داشت که در دهه دوم مهدی رسولی در برنامه مناجات خوانی حرم امام رضا (ع) جایگرین شده است.

بر اساس این گزارش، سایر برنامه های محمود کریمی نیز از رسانه ملی حذف نشده است و شبکه قرآن سیما هر شب از ساعت 21:45 مناجات خوانی های امسال و سال های گذشته این مداح را بازپخش می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت محمود کریمی به رسانه ملی با پخش زنده مناجات خوانی از چیذر

بازگشت محمود کریمی به رسانه ملی با پخش زنده مناجات خوانی از چیذر