مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-05-06سياسي

قزوین می تواند به قطب علمی و تحقیقاتی کشور تبدیل شود


منتخب مردم قزوین در مجلس یازدهم گفت: قزوین با داشتن مراکز بزرگ علمی و شاخصی چون دانشگاه های بین المللی امام خمینی، آزاد اسلامی و شتابگر ملی می تواند قطب علمی و تحقیقاتی کشور شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی موسی خانی ظهر چهارشنبه با حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با مرتضی موسی خانی رییس دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

لطف الله سیاهکلی در این نشست با ابراز خرسندی از اقدامات علمی ارزشمند انجام شده در این دانشگاه گفت: بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی با موفقیت های بزرگی که در عرصه رباتیک و تولید محصولات دانش بنیان، خودروی برقی و خورشیدی داشته به یک برند جهانی تبدیل شده که ثبات مدیریت در آن عامل مهمی در موفقیت است.

وی بیان کرد: با وجود نیروهای علمی و تحقیقاتی شاخص در این دانشگاه و دانشجویانی نخبه و کارآمد بسیار امیدواریم از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده کنیم.

سیاهکلی تصریح کرد: این که دانشجویان شما در مسابقات ربوکاپ توانسته اند در مقام اول جهان قرار گرفته و آمریکا و چین را پشت سر بگذارند یک افتخار بزرگ و بیانگر استعدادهای شگرف جوانان استان و کشور است.

منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: انتظار می رود دانشگاه محل تربیت دانشجویانی باشد که بتوانند بعد از تحصیل، ثروت و محصول تولید کنند تا به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین می تواند به قطب علمی و تحقیقاتی کشور تبدیل شود

قزوین می تواند به قطب علمی و تحقیقاتی کشور تبدیل شود