مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:052020-05-06اقتصادي

تکمیل خط سراسری انتقال آب به فضای سبز در قم/ تولید گیاهان زینتی


مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از خرید بیش از 15 میلیارد تومان تجهیزات آبرسانی در قم طی 2 سال گذشته خبر داد و گفت: خط سراسری آبرسانی به فضای سبز قم تکمیل می شود.

- پیام جوادیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به توجه ویژه شهرداری قم به کاشت درخت در حاشیه معابر، افزود: نهضت درختکاری حاشیه معابر شهر قم که در توسعه فضای سبز شهری تأثیر بسیاری دارد و در برخی از مناطق شهر قم از جمله منطقه سه و هفت در حال انجام است.

وی ادامه داد: نهضت سبز معابر شهر قم از سال 95 آغاز شده و تاکنون بیش از 320 کیلومتر در حاشیه خیابان های قم با هزینه بیش از 30 میلیارد تومان درختکاری شده است.

مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه شهر قم جزو پیشتازان تولید گیاهان زینتی است، افزود: شهرداری قم با احداث گلخانه مرکزی در بوستان غدیر به تولید گل و گیاهان زینتی اقدام می کند.

وی بیان کرد: در سال گذشته بیش از یک میلیون و 200 هزار گلدان به ارزش بیش از 2 میلیارد تومان در مرکز تولیدات، آموزش و تحقیقات سازمان تولید شده است.

جوادیان با اشاره به فعال کردن طرح مطالعاتی گونه های سازگار با شهر قم، افزود: در این زمینه تعدادی گونه مشخص شناسایی و به مدت پنج سال در گلخانه مرکزی کاشته شده است و آزمایشات لازم بر روی آنها انجام گرفته تا مشخص شود که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل خط سراسری انتقال آب به فضای سبز در قم/ تولید گیاهان زینتی

تکمیل خط سراسری انتقال آب به فضای سبز در قم/ تولید گیاهان زینتی