مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:162020-05-06سياسي

رزمایش کمک به نیازمندان باعث ایجاد هم افزایی و همگرایی در سطح ملی خواهد شد


یک فعال دانشجویی با اشاره به حضور تشکل های دانشجویی در رزمایش همدلی گفت: انجام رزمایش کمک به نیازمندان با هر نام و عنوانی و توسط هر شخص یا نهادی انجام شود باعث ایجاد هم افزایی و همگرایی در سطح ملی خواهد شد.

- پریا هاشم پور فعال دانشجویی و دبیر فرهنگی علمی تشکل دانشجویی یوسف زهرا (عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد فلاورجان در گفت وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری برای برگزاری رزمایش گسترده مواسات، همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان گفت: انصافا بعد از سخنان رهبر انقلاب همه اقشار جامعه برای کمک به نیازمندان پای کار آمدند.

وی افزود: در حال حاظر با شرایط کنونی  وظیفه هر فردی در جامعه این است که در هر جایگاهی که دارد در حد توان خودش به هموطنش کمک کند و به ندای رهبری لبیک بگوید.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: کمک مردم و مسئولان به اقشار آسیب پذیر در این مقطع کنونی می تواند درسی برای همه ملت دنیا باشد.

هاشم پور اظهار داشت: انجام رزمایش کمک به نیازمندان با هر نام و عنوانی و توسط هر شخص یا نهادی، باعث ایجاد هم افزایی و همگرایی در سطح ملی خواهد شد که باید کمک سایر نهادها را به دنبال داشته باشد تا با بهره گیری از توان همه این ظرفیت ها همه مردم در کنار یکدیگر قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک به نیازمندان باعث ایجاد هم افزایی و همگرایی در سطح ملی خواهد شد

رزمایش کمک به نیازمندان باعث ایجاد هم افزایی و همگرایی در سطح ملی خواهد شد