مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:202020-05-06اقتصادي

کشف 24 تن برنج احتکار شده از یک انبار در اسدآباد


فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 24 تن برنج احتکار شده در شهرستان اسدآباد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اسدآباد با همکاری بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت، طرح مبارزه با احتکار کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز ضروری مردم را با هدف شناسایی و کشف انبارها و برخورد با احتکار کنندگان کالاها را در سطح شهرستان اسدآباد اجرا کردند.

وی افزود: در پی رصد بازار و همچنین کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به احتکار برنج در یک انبار کرده رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات به اتفاق بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت با اخذ مجوز قضایی در بازرسی از این انبار، 24 تن برنج احتکار شده را کشف و یک متهم در این خصوص به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه ارزش کالای احتکار شده برابر نظر کارشناسان، 2 میلیارد و 160 میلیون ریال برآورد شده است از کشف 81 هزار و 360 نخ سیگار قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان رزن خبر داد.

سردار کامرانی صالح گفت: با کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی در یکی از مناطق شهرستان رزن اقدام به نگهداری و فروش سیگارهای خارجی قاچاق می کند، بررسی موضوع در دستور کار مأموران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 24 تن برنج احتکار شده از یک انبار در اسدآباد

کشف 24 تن برنج احتکار شده از یک انبار در اسدآباد