مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 10:452020-05-06پزشكي

حزب کارگر نسبت به تشدید نابرابری ها در انگلیس هشدار داد


حزب کارگر انگلیس، نسبت به نابرابری بهداشتی و اجتماعی در نتیجه شیوع ویروس کرونا در این کشور هشدار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، حزب کارگر انگلیس، امروز چهارشنبه هشدار داده است که شیوع ویروس کرونا وضعیت دسترسی به امکانات بهداشتی را در این کشور بدتر کرده و به تشدید شکاف و نابرابری بهداشتی منجر شده است.

در این ارتباط، جاناتان آشورث ، وزیر بهداشت دولت در سایه از حزب کارگر انگلیس اظهار داشته است که آزمایش و ردیابی مبتلایان به کرونا باید با اولویت مناطق محروم و بویژه مناطق با جمیعت بیشتر رنگین پوستان و آفریقایی تبارها انجام شود.

حزب کارگر انگلیس همچنین خواستار آن شده تا دولت گام های لازم را برای تشکیل کمیسیونی جهت بررسی نابرابری اجتماعی و بهداشتی در این کشور در نتیجه اجرای قرنطینه و شیوع ویروس کرونا تشکیل دهد و نتایج کار خود را گزارش دهد.

این اظهارات عضو حزب کارگر انگلیس پس از آن عنوان شده که هفته گذشته براساس نتایج آماری میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در مناطق محروم لندن و دیگر مناطق حاشیه ای عقب مانده دو برابر دیگر مناطق عنوان شد.

براساس آخرین آمار در انگلیس تا کنون ابتلای حدود 195 هزار نفر به ویروس کرونا شناسایی شده که از این تعداد نزدیک به 30 هزار نفر جان خود را از دست داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حزب کارگر نسبت به تشدید نابرابری ها در انگلیس هشدار داد

حزب کارگر نسبت به تشدید نابرابری ها در انگلیس هشدار داد