مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-06سياسي

بررسی مشکلات گازرسانی به دهستان میانکوه در نشست دهیاران مهریز


نشست ماهیانه دهیاران شهرستان مهریز به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مسئولان دستگاه ها، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان در روستای گل افشان از توابع دهستان میانکوه برگزار شد.

- ایسنا/یزد نشست ماهیانه دهیاران شهرستان مهریز به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مسئولان دستگاه ها، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان در روستای گل افشان از توابع دهستان میانکوه برگزار شد.

مهدی دهقان زاده بخشدار مرکزی مهریز در حاشیه این نشست که در بومگردی گل افشان که شب گذشته در روستای گل افشان از توابع دهستان میانکوه برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا در این باره تصریح کرد: بخشداری مهریز ماهیانه یک جلسه را با حضور مسئولان دستگاه ها، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران روستاهای شهرستان به ریاست فرماندار در یکی از مراکز دهستان ها برگزار و در این جلسات، مسائل و دغذغه های اهالی روستاها در حضور مسئولان مورد بررسی و رسیدگی قرار می گیرد.

وی با بیان این که در این جلسات تصمیماتی اخذ و صورت جلسه تنظیم می شود، افزود: این تصمیمات طی مدت یک ماه از سوی مسئولان شهرستان پیگیری و نتایج آنها به اطلاع شوراها و دهیاران روستاها در جلسات بعدی می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات گازرسانی به دهستان میانکوه در نشست دهیاران مهریز

بررسی مشکلات گازرسانی به دهستان میانکوه در نشست دهیاران مهریز