مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-05-06سياسي

فرماندار: چالش های دوران پساکرونا در شیراز بررسی می شود


محمدرضا امیری، چهارشنبه در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه های اجرایی و استادان دانشگاه ه افزود: بر اساس دستور استاندار فارس، بررسی چالش های پساکرونا و مسائل و مشکلات ناشی از شیوع این ویروس در بخش های مختلف در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و سیاسی در دستور کار قرار گرفته و در فرجام کار، جمع بندی لازم در مورد نقطه نظرها و پیشنهادهای استادان دانشگاه و مدیران دستگاه های اجرایی برای مواجهه با این موضوع در کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت با رعایت پروتکل های بهداشتی، صورت خواهد گرفت.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا، آسیب ها و خسارت های فراوانی به همه کشورهای جهان و همچنین کشور ما وارد کرده که بی شک کلانشهرهایی همچون شیراز نیز از این موضوع مستثنا نبوده اند.

امیری ادامه داد: در این شرایط خاص، با وجود بروز خسارت ها و آسیب های فراوان ناشی از شیوع ویروس کرونا، تمام نهادها و دستگاه های اجرایی، بار دیگر به صورت صادقانه در کنار مردم قرار گرفتند و می توان گفت که همبستگی ملی از جمله آثار ارزشمند این شرایط در کشور ما و به ویژه در شیراز بود که به زیبایی رقم خورد.

فرماندار شهرستان شیراز اضافه کرد: تاکنون کنترل این بیماری در فارس و همچنین شهرستان شیراز با مدیریت ارشد استان و همت دستگاه های اجرایی ذی ربط، به نحو مطلوبی مدیریت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: چالش های دوران پساکرونا در شیراز بررسی می شود

فرماندار: چالش های دوران پساکرونا در شیراز بررسی می شود