مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:152020-05-06اجتماعي

بهره مندی از توان دانش بنیانها در کمک به حل مشکلات محیط زیست


معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم بر ضرورت بهره مندی از توان پارک ها و شرکت های دانش بنیان در کمک به حل مسائل محیط زیست تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، مسعود برومند در نشستی مجازی با روسای پارک های علم و فناوری که با حضور نماینده سازمان محیط زیست در محل این وزارتخانه برگزار شد، گفت: بحث محیط زیست برای ما بسیار مهم است و از کلیه پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و مراکز تحقیقاتی خواسته ایم که با تمام توان خود در کمک به حل مسائل محیط زیست کوشا باشند و استان هایی که مشکلات حاد زیست محیطی دارند از طرح های کوتاه مدت کار را شروع کنند و جلو ببرند.

وی تصریح کرد: مطمئن هستیم استان ها نقش کلیدی در استانداردهای زیست محیطی دارند و از سازمان محیط زیست هم درخواست می کنیم هرگاه نیاز به جلسات فوری با پارک های علم و فناوری داشتند از ما بخواهند تا زمینه این جلسات را فراهم کنیم؛ ضمن اینکه اعتقاد داریم ارتباط روسای پارک های علم و فناوری با نماینده های سازمان محیط زیست در استان ها بسیار حائز اهمیت است.

فعالیت بیش از 450 شرکت دانش محور در حوزه مبارزه با شیوع ویروس کرونا مهدی کشمیری مدیرکل دفتر برنامه ریزی امور فناوری با اشاره به تعداد پارک های علم و فناوری کشور گفت: در مجموع 43 پارک علم و فناوری در کشور فعالیت می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی از توان دانش بنیانها در کمک به حل مشکلات محیط زیست

بهره مندی از توان دانش بنیانها در کمک به حل مشکلات محیط زیست