مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 11:552020-05-06دانش

راه اندازی 140 آزمایشگاه تحقیقاتی از سوی ستاد علوم شناختی


سیزدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در خردادماه منتشر می شود و تاکنون این ستاد در قالب انتشار این فراخوان ها بیش از 140 آزمایشگاه در حوزه علوم شناختی راه اندازی کرده است.

- سیزدهمین فراخوان ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی در خردادماه منتشر می شود و تاکنون این ستاد در قالب انتشار این فراخوان ها بیش از 140 آزمایشگاه در حوزه علوم شناختی راه اندازی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از سوی ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تاکنون 12 فراخوان برای حمایت از محققان در مسیر تحقیقات منتشر شده است و سیزدهمین فراخوان با موضوع مسائل شناختی فراگیر در خرداد ماه سال جاری منتشر می شود.

طرح های پیشنهادی محققان در سیزدهمین فراخوان شامل ترکیبی از حداقل دو پایان نامه (کارشناسی ارشد و دکتری) است که باید در راستای اهداف پژوهشی، توسعه فناوری یا خدمات شناختی و در چارچوب اولویت های ستاد اجرایی شده باشد.

با حمایت ستاد و در قالب انتشار 12 دوره فراخوان بیش از 140 آزمایشگاه در مراکز علمی، آموزشی و تخصصی برای فعالیت های تحقیقاتی اساتید و محققان حوزه علوم شناختی ایجاد و راه اندازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 140 آزمایشگاه تحقیقاتی از سوی ستاد علوم شناختی

راه اندازی 140 آزمایشگاه تحقیقاتی از سوی ستاد علوم شناختی