مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:052020-05-06اقتصادي

100 هزار هکتار از اراضی کرمانشاه پایش مانیتورینگ می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: با راه انداری سامانه پایش هوشمند اراضی، بدنبال مانیتورینگ 100 هزار هکتار از اراضی کرمانشاه به منظور جلوگیری از تغییر کاربری آنها هستیم.

- نوربخش حاتمی در نشست شورای حفظ حقوق بیت المال کرمانشاه که امروز (17 اردیبهشت) برگزارشد، بااشاره به وجود یک میلیون و 600 هزار هکتار جنگل و مرتع در استان، اظهار کرد: برای حفاظت از این اراضی ملی 14 پاسگاه حفاظت منابع طبیعی در سطح استان راه اندازی کرده ایم.

وی به همکاری 43 هزار همیار طبیعت در حفظ اراضی ملی استان اشاره کرد و گفت: مشارکت خوب این همیاران باعث شد تا سال گذشته علیرغم بارندگی های خوبی که در سطح استان داشتیم، میزان آتش سوزی مراتع و منابع طبیعی استان 84 درصد کاهش داشته باشد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه به برخوردهای صورت گرفته با متصرفین اراضی ملی هم پرداخت و افزود: از سال 1386 تاکنون 1510 پرونده قضایی در بحث تخریب اراضی ملی تشکیل شده و در حال حاضر 361 مورد از این پرونده ها در مجامع قضایی استان در حال رسیدگی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت 431 حکم به نفع جهاد کشاورزی استان صادر شده و 629 حکم هم برعلیه ما بود که منجر به منع تعقیب و حکم برائت برای متصرفین شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 هزار هکتار از اراضی کرمانشاه پایش مانیتورینگ می شود

100 هزار هکتار از اراضی کرمانشاه پایش مانیتورینگ می شود