مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-05-06ورزشي

خیران اصفهانی پروژه های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند


مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش  گفت: اصفهان در استفاده از ظرفیت خیران همیشه رتبه نخست استان ها را به خود اختصاص داده و بحث خیران ورزشیار از اصفهان آغاز شد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل هماهنگی امور استان های وزارت ورزش  گفت: اصفهان در استفاده از ظرفیت خیران همیشه رتبه نخست استان ها را به خود اختصاص داده و بحث خیران ورزشیار از اصفهان آغاز شد.

ایرج رحمانی امروز (چهارشنبه -17 اردیبهشت ماه) در مراسم تکریم مدیر کل سابق و معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: دین مبین اسلام تاکید زیادی بر دوری جستن از غیبت و تهمت دارد و امیدوارم به این تأکیدات عمل کرده و خداوند توفیق عمل به وظایف را به ما عطا کند.

وی با تمجید از تلاش 7 ساله مدیر کل سابق ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: در آن زمان با توجه به شرایط خاصی که این اداره داشت، خود من نیز فکر نمی کردم ایشان 6 ماه بتواند در این مسئولیت و پست دوام بیاورد.

ویژگی ورزش این است که یک کار گروهی است، اگر همراهی و کار تیمی نبود این موفقیت ها در ورزش اصفهان به دست نمی آمد.

وی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا نیروهای داخل مجموعه وزارت ورزش و جوانان رشد پیدا کنند، زمانی از 93 معاون ما حدود 80 نفر از سایر بخش ها مامور بودند که تعداد زیادی از آنها و همچنین برخی مدیران کل استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران اصفهانی پروژه های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند

خیران اصفهانی پروژه های تأثیرگذار و بسیار بزرگی انجام دادند