مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:062020-05-06سياسي

بسته های آموزشی گردشگری برای ارائه در فضای مجازی تدوین می شود


صغری فرشی روز چهارشنبه در جلسه بررسی ساماندهی تشکل های حرفه ای گردشگری در اردبیل اظهار کرد: هدفگذاری شده تا بخش گردشگری استان که متاثر از شیوع ویروس کرونا متحمل ضرر و زیان شده در ایام پساکرونا به رونق قبلی خود باز گردد که در این راستا انتظار می رود تشکل های گردشگری نیز همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به برخی مشکلات دفاتر گردشگری در سطح استان بیان کرد: برگزاری تورهای غیرمجاز از جمله مشکلات در این حوزه بوده که برخوردهای لازم در این زمینه انجام خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تقویت ارتباط دوطرفه بین راهنمایان و دفاتر گردشگری با اداره کل میراث فرهنگی استان ر ضروری دانست و افزود: تمرکززدایی تورهای گردشگری از طبیعت گردی و استفاده از دیگر جاذبه های استان از جمله فرهنگی و تاریخی باید مورد توجه قرار گیرد.

فرشی برخورد با اجرای خودسرانه تورهای گردشگری را از سیاست های اداره کل عنوان کرد و گفت: باید دفاتر گردشگری فعال و غیرفعال در سطح استان احصا و با ایجاد رقابت سالم بین دفاتر فعال در ایان بعد از کرونا در راستای توسعه گردشگری در استان اقدام شود.

او از تدوین پکیج های آموزشی عمومی و تخصصی در بستر گردشگری الکترونیک خبر داد و افزود: در زمینه آسیب شناسی در حوزه فعالیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته های آموزشی گردشگری برای ارائه در فضای مجازی تدوین می شود

بسته های آموزشی گردشگری برای ارائه در فضای مجازی تدوین می شود