مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 اردیبهشت 1399 ساعت 13:152020-05-06اجتماعي

نقاط کور شبکه اینترنت چالش دانش آموزان همدان


حسین افشاری روز چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش شهرستان همدان اظهار داشت: با توجه به احتمال تداوم وضعیت شیوع ویروس کرونا و استمرار تعطیلی مدارس، آموزش و پرورش باید ضمن برآورد نیازهای سخت افزاری و نرم افزاری لازم، مشکلات و راهکارهای پیشنهادی را از طریق ستاد هماهنگی پیشگیری از شیوع کرونا در استان منعکس کند.

وی با اشاره به ارائه خدمات غیر حضوری آموزشی به دانش آموزان از طریق شبکه مجازی شاد افزود: قبل از فرا رسیدن زمان آزمون های اصلی دانش آموزان باید با آزمون مجازی میزان اثربخشی این شیوه آموزشی مورد ارزیابی و پایش قرار گیرد.

فرماندار همدان با قدردانی از زحمات معلمان استان تاکید کرد: افرادی که وارد نظام تعلیم و تربیت کشور می شوند باید از صلاحیت کافی و شایستگی های لازم برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: شان معام و فرهنگیان باید در فرایند جذب نیروی انسانی همواره مد نظر قرار گیرد و گزینش معلمان نیز به همین منظور اعمال شود.

افشاری با بیان اینکه معلمان باید از قشر فرهیخته و دارای صلاحیت های کافی و شایستگی لازم باشند افزود: هرگز در نظام تعلیم و تربیت نباید زیر بار جذب افراد ضعیف و معمولی برویم.

فرماندار همدان خاطرنشان کرد: در کنار گزینش بهترین ها برای ورود به نظام تعلیم و تربیت، تقویت آموزش و پرورش و تامین زیرساختهای مورد نیاز برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقاط کور شبکه اینترنت چالش دانش آموزان همدان

نقاط کور شبکه اینترنت چالش دانش آموزان همدان